2014.07.03.
17:30

Írta: varosi.panda

Elteáztuk a VOLT-ot

 kezdo.jpg

Kitört a nyár, elkezdődött a fesztiválszezon, Szerkesztőségünk pedig végigpörgi a legnagyobb, leglátogatottabb ám minden évben veszteséges fesztiválokat és körképet adunk a kávézási, teázási, neadjisten kakaózási lehetőségekről. Mert mi másra vágynánk amikor másnaposan az eső kellemes cseppjeinek csobogására ébredezünk. A keményebbek, az Ősfesztiválozók egy újabb korsó sörre persze, ám mi gyengék vagyunk, már az elején beismerjük. A minőségi szórakozásért jöttünk, aminek elengedhetetlen kelléke a sátorból kikászálódás után II. Erzsébet kedvenc italának elfogyasztása.

Miután felvettem az ismeretlen eredetű cipőmet, amit tegnap még éjjel még jó ötletnek tűnt elcserélni, elindultam a reggeli ébredés tökéletes kellékét felkutatni. Mentem körbe-körbe, info pulttól info pultig, de vagy azt hitték hogy még mindig be vagyok drogozva, vagy értetlenkedve a sörözést ajánlották. Nem hagytam ennyiben, az Olvasónak a sztori kell, nekem meg a tea. Egy csodálatos magasított területen meg is találtam álmaim automatáját.

fotó 3_1.JPG

Napernyő, asztal, székek, tea - mi kell még? Odamentem, a srác kedves volt - úgy látszik ma már az automaták mellé is jár egy pultos csak pult nincs ő is mindig itt iszik teát, ugyan filteres, meg fekete, de szereti, finom, vegyem csak mindenképpen. Hoppá, ha a budapesti gasztrokedvesség, rádumálási képesség ide is leköltözött, már nem lehet baj, vegyük, igyunk, regenerálódjunk. Még azt is megkérdezte az okos gép, hogy kérek-e bele cukrot - dehogyis fesztiválgurmék vagyunk.

Zeusz nem csak a görögök kiesését jósolta a hatalmas nagy magyar viharral pár napja, hanem az automatához tartozó napernyőt is összecsukta - persze fittyet hánytam az Égi jelre, azóta bánom. A tea az automatás burzsujság csúcsa 290 Magyar Metapay Forintért - ihatatlan, felmelegített aro icetea volt. Hamuzásra, csikktartónak tökéletes, így legalább azt a pár csikket nem a földre dobtam - zöldek vagyunk címszóval.

1.jpg

A VOLT-on ne teázz, vedd a korsó söröket inkább. Ha pedig mindenképp teára vágysz, indulj korán, a bejárattól pont 216 km-re Budapest belvárosában a Sock's-ban isteni teákat kapsz, az Artic koncertre talán visszaérsz.

Helyszíni tudósítónk: Bálna182

1 komment

Címkék: budapest fesztivál sopron tea volt volt fesztivál hamutartó aro

A bejegyzés trackback címe:

https://kaveteakakao.blog.hu/api/trackback/id/tr266470027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Túrós (törölt) 2014.07.04. 13:46:07

Ha a drága pia, kaja, ...minden egy túlzsúfolt helyen jelenti a szórakozást akkor persze
süti beállítások módosítása